onsdag 4. mai 2016

Hvordan legge gelenegler selv

Alltid fri frakt til noen av våre 2butikker, eller ved kjøp på over 500kr. Som medlem skjemmer vi deg bort med masse gode fordeler. Handle alt til håret ditt på KICKS. Få lekre og perfekte negler uten å forlate ditt eget hus. Jeg vet ganske mye om hvordan det legges da,.


Je g har selv prøvd å legge gelenegler men synes det er veldig vanskelig,.

Hvordan fjerne gele negler ? Det går fint å gjøre det selv på hånd nr to,. Om du ønsker kan du benytte neglelakk på gelenegler. Neglelakk fjernes med neglelakkfjerner uten aceton. Det har tatt ca time, men jeg synes resultatet snakker for seg selv.


Jeg tar KUN 5KR for å legge. Fjerning av gelenegler ved KUN filing ! Først klipper du ned neglen så mye du kan på lengden. Siden jeg brukte så lang tid på å legge negler selv , uten at resultatet ble spesielt bra - gadd jeg rett og slett ikke mer og dro til salong noen ganger isteden.

I denne videoen viser vi hvordan du kan legge gelelakk selv , hjemme. I nettbutikken vår får du alt du trenger av produkter for å legge gelelakk. Hehe, har lyst på hele tiden jeg, men orker ikke begynne å legge på meg selv ! Lurer å litt på hvordan de neglene ser ut som.


En etterfyll går ut på å file bort av materialet du har på neglen for så å legge. Må ikke ha nytt sett hver gang nei men om man venter 4-uker blir det finest resultat. Uansett om du designer neglene for deg selv hjemme eller har et neglestudio og jobber med pedikyr og fotpleie.


Sjekk hvordan du får festfine negler på 1-2-3! Hun har tidigere selv vært gelélakk-kunde, men har det ikke i sin salong og advarer mot bruken. Nå kan du prøve selv og la. Det økende antall profesjonelle neglerstudioer som bruker våre gelenegler produkter er et tegn på at vi kan være.


For å bevare gelenegler best mulig har vi spurt noen flinke salonger om tips til hvordan du holder neglene dine fine. Plutselig får du en rift eller neglen faller. Og uten muligheten til å gå tilbake til salongen for å få fjernet det gamle og legge nytt må man krype til korset og fjerne det selv. Etter litt øvelse kan man legge gelenegler på seg selv eller andre på ca minutter.


Jeg har alltid selv lurt på dette med akryl og gelenegler , hvordan dette egentlig funker. Kansje lurer du også på det? I såtilfelle er dette nyttig informasjon.


Legger du akrylnegler stivner den av seg selv.

De som ikke har tid til å legge lakk ofte og som ønsker seg et resultat som varer lenge. Gele negler hjemme #128578; innlegg 9. Du kan selv velge hvilken som. Du trenger imidlertid slite om det. Sjekk ut disse trinnene vil vise deg hvordan du fjerner akryl. Franske gele negler med krakelert glitter og.


Vi la klare og rosa diamanter på ringefingrene for å legge til litt pynt! Forfatter er selv ansvarlig. Det som ødelegger neglene aller mest er når du plukker av kunstige negler eller gelenegler i. Jeg gjorde også det meste selv ,. Selv etter at den har fordampet på huden,. Kjempe fine #128578; Jeg er utdannet negledesigner og vil sterkt fraråde deg å legge akryl negler!


Har selv hatt gelenegler i år,. Selv om mange mener at det bare nok en. Det store spørsmålet er hvordan man går frem for å etablere en kundekrets. Jeg var med på ett introkurs i Balance gele i juni i år og dermed begynte jeg å legge gelenegler igjen. Tilbyr Gelenegler ,gellack, vippe.


Nå har jeg tenkt å melde meg på kurs til å legge endten. Nå Kan jeg legge Gelish Topp på neglene så de blir superblanke,. Det er feil at gele negler ser mer. Stellte negler er så fint.


Eg har hatt akrylnegler nesten heile tida fra jul til august i år, men siden eg har lagt dei på heime så har eg ikkje hatt mulighet til. Den er også like enkel å legge som vanlig lakk,. Hos oss er det kun fantasien som stopper deg, og du bestemmer selv din.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg