torsdag 6. september 2018

Støping av lys

Trenger du hjelp til støping ? Legg inn anbud gratis hos oss! Vi har lysformer, lysfarger, lysmasse mm. Morsom aktivitet for store og små!


Først litt informasjon om utstyr og det å støpe lys. Det billigste og mest miljøvennlige er å samle opp rester av gamle stearinlys, men du kan også.

Støp dine egne lys Advent og jul er stearinlysenes storhetstid. Lag dine egne i ­kopper og glass - like fint på bordet som under juletreet! Spraymaling til lys Gull 150ml. Vi viser av 1Artikler.


Kan brukes til støping og dypping av lys. Holder til stk 50g lys. Bruksanvisning følger med. Jeg hadde ikke nok veker,så det må jeg få tak i.

Aluminiumsform til t- lys Pris. Hjerte form til flytelys stk. Lysform mm rund høyde 1mm. Passer til lys opptil Ømm. Vis kun artikler på lager i nettbutikk.


Det finnes mange hobbyrelaterte blogs som gir både nyttige tips og eksempler på støping av lys. Jeg lager lys i alle farger i mange forskjellige former og størrelser. Bodil :-)Tar i mot bestilling på innboks eller.


Bivoks har fra gammelt av vært et et viktig materiale, og det er mye brukt til støping av lys , særlig i katolske land. Når vi tenner et bivokslys, kan. Dette er den måten jeg gjør det på. Vet ikke om dette er korekt etter boka, men det funker.


Gjennom året samler jeg lysestumper som jeg støper til nye lys før jul. Jeg har kjøpt fire former som jeg støper lysene i, men det går. Sjekk ut våre hobbyartikler og finn bl.


Til duftende lys og såper, til støping i betong og gips eller til forming med modellervoks, kleberstein, smykkeleire, Silk Clay og Foam Clay. Jeg kan ikke forstå at NHD kan ha sagt noe sånt.

Har du en link til det innlegget? Jeg har lyst til å lage lys selv, og da trenger jeg veke. Synes vekene ligner på vanlig hyssing, men er litt usikker. Den første runden med planter i woken i år holdt seg pen en kort stund. Siden jentene var små har vi hvert år, før jul, dyppet og støpt lys i mange farger og varianter.


En hyggelig og morsom vintersyssel som både store og. Jeg håper på å inspirere dere med tips, bilder og forklaringer. Ejstrup Lys tilbyr kun det beste i kvalitet stearinlys, stilige kunsthåndverk og tidløst interiør til ditt hjem. Med over års erfaring i støping av lys - har. Form de rundt ett lys slik at du finner riktig diameter og tvinn grenene sammen.


Også innpakkingen er gjenbruk denne gangen. På denne workshopen kan du lære å koble til LED- lys i kostymet ditt. Vi kommer også til å teste støping til cosplay. Da kan du lage din egen unike form av leire. Og resultatet av det ser du her,,,,alle disse lysene er laget av stumper og rester av stearinlys.


Lysestøping ved nymåne Mørketiden vekker lengsler om lys. Lyset blir et symbol på bedre tider. Menneskene lager egne lys , mens de venter på at sola skal. Lysveke til 25mm lys 100m.


Folie i sølv til lys 10×cm. Her står godt håndverk, ro og harmoni i sentrum. Vi tar oppdrag innen støping , vedlikehold og driftstjenester. Snøbrøyting, snørydding og salting vinterstid.


Skap en lysere tilværelse med lys du har laget selv. Du kan lage avanserte og flotte lys som krever både innsats og evner, men det er også mulig å lage fine stearinlys uten at du har spesielt talent for dette. Støping , forming dekorering.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg