torsdag 19. januar 2017

Sikksakk teppe

Sikksakk teppe

Moderne og orientalske tepper til røverpriser - Gå ikke glip av det! Vinterens store lagertømming: Spar opptil på tusenvis av tepper. Alt på lager i vår butikk på Bryn.


Sikksakk teppe

Stort sortiment innen møbler, interiør og kjøkkenredskap til uslåelige priser. Luftig babyteppe i glade farger i myk Pickles Pure Thin Alpaca. Dette teppet er enkelt å strikke og blir utrolig dekorativt. Jeg har strikket, iallfall årets, fineste teppe ;) Jeg er SÅ fornøyd!


Sikksakk -pledd: Legg opp ca. Du får nokre masker til overs, men dei kan enkelt rekkjast opp etterpå. Dagens gratisoppskrift: Sikk-sakk-teppe. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift.


Teppet er egentlig beregnet til sengeteppe på en barneseng, men hos meg vil det bli brukt enten til å sitte på etter å ha over seg, enten inne eller ute. Herlig teppe til de yngste med klassisk sikksakk -mønster i tre farger. Vask teppet før bruk for deilig mykhet fra første stund. Jeg så en oppskrift på et Sikk-sakk-teppe hos Picles.


De har lagt ut gratis oppskrift. Jeg har ikke tålmodighet til et stort teppe , selv om jeg kunne tenke meg å. Plutselig har jeg fått sansen for sikksakk -mønster jeg også. Teppet har vært med overalt den siste tiden - i bilen, i båten, på terrassen, på jobb, på besøk, på overnatting - jeg har heklet så snart. Kjøp tepper med valgfrie mål. Nordens største nettbutikk for hjeminnredning.


Markedets største utvalg av håndlagde og håndvevde tepper på nett. Så flott teppe du har heklet med en veldig fin fargekombinasjon. Hos Ruugs lager vi gulvteppet ditt etter dine mål. Det varmer godt for en liten baby :) Jeg blir alltid så imponert over Tilda-tingene dere lager.


Har du sett de vakre, hekla sikksakk - teppene fra Missoni? De inspirerte Tone Iren, søster min, til å lage de sikksakkete teppene selv – med heklekrok. Tusen takk for hyggelige kommentarer på forrige innlegg og et stort velkommen til ny følger.


Sikksakk teppe

Jeg setter utrolig stor pris på at. Da jeg så igjennom noen av favorittbloggene i morges, fant jeg dette fine teppet på Prydelig. Akkurat hva man trenger nå som været er kaldt og hustrig! Heklet sikksakk teppe i dobbel baby ull ;) Kjempeenkelt og raskt å hekle.


Oppskrift fra Drops, ble nok noe tykkere enn alpakkaen som egentlig var i oppskriften selv. Sammenlign tilbud på Tepper sikksakk teppe i kategorien Tepper fra en rekke nettbutikker samlet på ett ste og spar penger. Det har tatt litt tid med dette teppet - jeg la opp maskene i februar, men det ble liggende helt til 12.


I denne videoen har vi lagt opp m og. Siden da har jeg strikket noen runder hver dag og i. Finn Beste Pris På Alle Dine Varer. Fant denne oppskrifta på Garnstudio og måtte kjøpe garn for å prøve med en gang! Har heklet en del, men aldri prøvd meg på sikksakk -mønster.


Her finner du lenker til hekleoppskrifter på tepper. De aller fleste er gratis. Liker du også å strikke og sy? Et nytt hekleprosjekt er å teste ut hvordan man hekler teppe med sikksakk mønster.


Sikksakk teppe

Dette er tredje gang jeg hekler dette teppet. Flott og praktisk håndlaget gulvteppe fra spanske Lorena Canals. Teppet er laget i fin lys mintfarge med hvitt sikksakk mønster og passer fint inn på barnerommet. Så nydelege teppe :) Eg held òg ein knapp på det i rosatonar :) Kunne nesten ikkje forstå at nokon kunne like rosa før. Jeg brukte oppskriften sikk-sakk-teppe fra pickles.


Nina og Ida, mine kjære strikkevenner bidro også med masse fint fra dem og deres familier:. Det ble ikke noe strikket denne gang men heklet i sikksakk. Teppet er heklet i fabel fra drops og er rester etter sokkestrikking.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg